Horrorclown gesignaleerd bij McDonald’s in Helmond

Geplaatst: 13 oktober 2016 in Helmond

Ook Helmond is in de greep van een zogenoemde horrorclown. Een kinderfeestje in een fastfoodrestaurant aan de Deurneseweg werd woensdagavond bruut verstoord door een figuur met wit geschminkt gezicht en een rode pruik.

Gillen
,,Ik was met mijn dochter en een paar van haar vriendinnetjes naar de McDonald’s om haar verjaardag te vieren”, zegt Ricardo van Veen. ,,Opeens begonnen ze keihard te gillen. Even dacht ik dat Justin Bieber op tv was, maar toen zag ik het: er zat een clown op het bankje bij de uitgang. Zo een met pruik, wit gezicht en veel te grote schoenen.”

mcdonald

De geschrokken vader maakte deze foto.

Achtervolgd
Van Veen aarzelde geen moment en rende het restaurant uit. ,,Toen werden we ook nog achtervolgd. Niet door die clown, maar door de filiaalmanager. We hadden namelijk nog niet betaald.”

De geschrokken Helmonder zegt voorlopig niet van plan te zijn de McDonald’s nog te bezoeken. ,,Als ik zin heb in een Big Mac, gebruik ik de McDrive wel. Mocht er dan ineens een clown opduiken, dan kan ik hem gewoon aanrijden.”

mcd

De McDonald’s in Helmond, waar woensdagavond een clown is gespot.

Meer meldingen
Een woordvoerder van de Helmondse McDonald’s zegt meer meldingen te hebben gehad van bezoekers die een weinig beweeglijke clown in het restaurant hebben gezien. ,,De man is een bekende van ons en is niet gewelddadig. Hij heet Ronald en komt hier vaker.”

Reacties zijn gesloten.