Hilarisch: creatief Liessels elftal imiteert kleedkamerfoto Real Madrid 

Geplaatst: 5 mei 2016 in Amateurvoetbal

Aan creativiteit geen gebrek binnen het eerste elftal van RKSV Liessel. De Brabantse vierdeklasser werd donderdagmiddag periodekampioen en vierde dat op wel heel ludieke wijze: met een Real Madrid-achtige kleedkamerfoto. Het kiekje gaat inmiddels de wereld over.

Nooit eerder vertoond
Liessel-aanvoerder Dennis Goossens was het brein achter de actie. ,,Natuurlijk hield ik al rekening met het scenario dat we periodekampioen zouden worden. Dat wilde ik vieren op een nooit eerder vertoonde manier: poserend als de wereldsterren van Real Madrid, compleet met ‘Ronaldo’ in te strakke onderbroek. Zover ik weet is die foto van Real door geen ander team ter wereld geïmiteerd. Maar iemand moet de eerste zijn, toch?”

img_0867-1

De bewuste foto. Op de voorgrond, in wit shirt, bedenker Dennis Goossens.

De wereld over
Nadat Goossens het plaatje – genomen door de verzorgster – op Facebook postte, ging het binnen no-time de wereld over. Inmiddels heeft ook Real Madrid-sterspeler Cristiano Ronaldo het onder ogen gekregen. ,,Ik had er geen idee van dat onze kleedkamerfoto is uitgelekt. Maar zolang het wereldwijd voetballers aanzet tot grootse creatieve daden als deze, vind ik het best. Bravo!”, reageerde de Portugees.


Volg ‘Er mag gezongen worden’ op Facebook: klik hier.

Reacties zijn gesloten.