Marcel Brands langer bij PSV dankzij videoboodschap: ‘Mooi gebaar’

Geplaatst: 29 april 2016 in PSV

Marcel Brands blijft langer bij PSV. De technisch directeur twijfelde lang over een verlenging van zijn volgend jaar aflopende contract, maar een gisteren verstuurde mail van de Eindhovense club gaf de doorslag.

Best vermoeiend
,,Ik zit natuurlijk al een tijdje (vanaf 2010, red.) bij deze club”, zei Brands vrijdagmiddag. ,,En soms twijfel ik weleens over mijn toekomst. Die weekenddiensten zijn soms best lastig; even een concert of voetbalwedstrijdje meepikken zit er meestal niet in. Daarnaast moet ik  ook doordeweeks om de haverklap naar Eindhoven om te poseren, als er weer een of andere jeugdspeler een handtekening heeft gezet. Het is soms best vermoeiend, weet je.”

Mooi gebaar
Ondanks dat koos Brands – die dankzij Berry van Aerle in 2014 nét geen algemeen directeur werd – vrijdagmiddag toch voor een langer verblijf in Eindhoven. ,,Ik kreeg donderdag per e-mail een videoboodschap van PSV. Daarin zegt een kundig ogende man dat hij me graag langer in Eindhoven wil houden. Een mooi gebaar waar veel waardering van uitgaat. Daarom blijf ik wat langer.”

Contract

Een screenshot uit de bewuste videoboodschap.

Twijfelen
Met ‘wat langer’ verstaat de oud-voetballer overigens drie jaar langer. Brands: ,,Ik heb meteen maar tot 2020 bijgetekend. Anders ben ik volgend jaar wéér aan het twijfelen.”

Reacties zijn gesloten.