PSV wil af van sponsordeal met Energiedirect: ‘Eneco heeft betere voorwaarden’

Geplaatst: 22 april 2016 in PSV

PSV heeft nu al spijt van de nieuwe sponsordeal met Energiedirect. Directeur Toon Gerbrands zegt bij het sluiten van de deal niet volledig te zijn geïnformeerd door een medewerker van het energiebedrijf. Hij wil alsnog van het contract af.

Thermostaat omhoog
PSV-directeur Toon Gerbrands, die verantwoordelijk was voor het sluiten van de deal, werd donderdag benaderd door een deur-aan-deurverkoper van Energiedirect. ,,Je kent ze wel, zo’n gladde jongen met mooie praatjes. De voorwaarden die hij schetste, leken me goed. Sinds mijn komst naar PSV is de thermostaat een paar graden omhoog gegaan, dus dan ga je toch kritisch kijken naar de prijzen, want daar draait het voor een sportclub toch allemaal om. In eerste instantie leek Energiedirect me dus een goede partner.”

cid41027_Contractondertekening-EnergieDirect980x480

Toon Gerbrands (links) sluit een energiedeal met Energiedirect. Hij zou al snel spijt krijgen. Foto: psv.nl.

Niet thuis
Nadat Gerbrands zijn jawoord gaf, kreeg hij al snel spijt. ,,Ik ben direct de voorwaarden gaan vergelijken. Al snel bleek toen dat Eneco scherpere tarieven heeft. Bovendien krijg je daar gratis een slimme thermostaat met een uitstekende naam. Toen ik daarna belde om van de overeenkomst af te komen, gaf Energiedirect niet thuis. ‘Ons contract is al ingegaan’, werd me te verstaan gegeven.”

De op het verkeerde been gezette Gerbrands wil vrijdag nog een poging doen om de overeenkomst ongedaan te maken. ,,Mocht dat niet lukken, dan moet ik me daar maar bij neerleggen. Deze kwestie heeft me al genoeg energie gekost.”


Volg ‘Er mag gezongen worden’ op Facebook: klik hier.

Reacties zijn gesloten.