PSV-fan doet aangifte tegen fan die aangifte doet

Geplaatst: 19 april 2016 in PSV

PSV-fan Oscar Bijnen uit Helmond heeft dinsdagochtend aangifte gedaan tegen een medesupporter die een dag eerder aangifte deed tegen scheidsrechter Danny Makkelie en de KNVB. Bijnen is er klaar mee dat het imago van zijn club wordt aangetast door iemand met een minderwaardigheidscomplex.

Calimerosyndroom
,,We waren net bezig om af te komen van ons Calimerosyndroom en dan duikt die vent ineens op voor de camera’s van Omroep Brabant”, foetert de 43-jarige Helmonder. ,,PSV wordt hierdoor enorm benadeeld. Daarom wil ik die kerel aanpakken.”

395109_309829752465638_1190639284_n

Oscar Bijnen is boos.

Ook aangifte tegen Makkelie
Bijnen heeft ook aangifte gedaan tegen scheidsrechter Danny Makkelie, die Ajax zondag een omstreden penalty gaf. ,,Of dat terecht was, kan ik niet beoordelen, want ik kijk nooit naar wedstrijden van Ajax. Maar als Makkelie die penalty niet had gegeven, had die kerel geen aangifte tegen hem gedaan en had ik geen vrij uur hoeven opnemen om aangifte te doen. Daarvoor wil ik gecompenseerd worden.”

Bijnen, in het dagelijks leven koerier, deed zijn aangifte overigens in Dordrecht, waar hij dinsdagmorgen voor zijn werk moest zijn. ,,Dat was gelukkig geen probleem. Ik werd te woord gestaan door de hoofdagent en hij zou mijn aangifte doorsturen naar zijn Eindhovense collega’s. Aardige man!”

800px-Danny_Makkelie_2015

De Dordrechtse hoofdagent neemt Bijnens klacht in behandeling.

Niet blij
PSV is overigens niet blij met de aangiftes van het duo, zo gaf algemeen directeur Toon Gerbrands aan. ,,We focussen ons op het binnenhalen van de landstitel en door deze randzaken wordt de aandacht afgeleid. We overwegen nu aangifte tegen hen te doen.”


Volg ‘Er mag gezongen worden’ op Facebook: klik hier.

Reacties zijn gesloten.