Open Huizen Dag in AFAS-stadion geslaagd; Eindhovense bezoekers enthousiast

Geplaatst: 2 april 2016 in Eredivisie, PSV

De eerste Open Huizen Dag van AZ mag als zeer succesvol worden beschouwd. De Alkmaarse voetbalclub liet haar bezoekers zaterdagavond voor het eerst vrijblijvend rondkijken in het eigen stadion. Dat gebaar werd door de geïnteresseerden erg op prijs gesteld.

Niet gehinderd
Over interesse hadden de bewoners van het AFAS-stadion niet te klagen. Elf starters uit de regio Eindhoven inspecteerden het perceel nauwkeurig. Daarbij werden ze geen moment gehinderd door de gastheren, vooral niet als de bezoekers zich in de verdedigende zone van het stuk onroerend goed bevonden.

Wuf van Ginkel

Een enthousiaste Eindhovense bezoeker. Foto: ANP.

Ongedwongen omgeving
Huizenjager Luciano was te spreken over het initiatief. ,,Het was prettig om in een ongedwongen omgeving kennis te maken met de buurt. Ik kon me vrij bewegen zonder dat ik gestoord of voor de voeten gelopen werd. Dat is met een reguliere bezichtiging toch anders.”

Mooi bod
Ook bewoner Vincent was enthousiast. ,,Ik heb na de bezichtiging even met een paar bezoekers gesproken en volgens mij zagen ze het wel zitten. Ik verwacht uiterlijk komende zomer wel een mooi bod uit Eindhoven.”

Reacties zijn gesloten.