Mooi eerbetoon: Feyenoorder Kramer staat 90 minuten stil bij Cruijff

Geplaatst: 2 april 2016 in Eredivisie

Een minuut stilte of applaus in de veertiende minuut was voor Michiel Kramer niet genoeg om Johan Cruijff te herdenken. De Feyenoord-spits stond zaterdagavond liefst negentig minuten stil bij het overlijden van de legendarische nummer veertien.

Voetbal bijzaak
,,In tijden als deze is voetbal maar bijzaak”, zei Kramer – die ter ere van zijn succesvolle huwelijksaanzoek van afgelopen week een trouwband droeg – na de wedstrijd tegen Excelsior. ,,Dan moet je je helemaal niet bezighouden met omschakelen, meeverdedigen, druk zetten en vooracties maken. Ik dacht: laat ik maar eens negentig minuten stilstaan. Meer kan en wíl ik niet doen.”

media_xll_3353695

Kramer staat stil. Foto: Photo News.

Lui
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst was vooraf niet op de hoogte van de herdenkingsplannen van zijn soms als lui betitelde spits. ,,En dat is maar goed ook. Als ik het had geweten, had hij negentig minuten stil mogen zitten bij de recente gebeurtenissen. Naast me, op de bank.”


Volg ‘Er mag gezongen worden’ op Facebook: klik hier.

Reacties zijn gesloten.