Frank de Boer na nog te spelen wedstrijd tegen PSV: ‘Hebben gedomineerd’

Geplaatst: 19 maart 2016 in Betaald voetbal overig

Na afloop van de wedstrijd tegen PSV, die zondagmiddag wordt gespeeld, zal Ajax-trainer Frank de Boer wederom zeggen dat zijn ploeg alleen maar gedomineerd heeft. Ook maakt hij de grond gelijk met scheidsrechter Björn Kuipers.

Geen tijd
Dat blijkt uit het uitgelekte interview met de NOS dat De Boer zaterdagochtend gaf. ,,Morgenavond (zondag, red.) viert mijn schoonmoeder haar verjaardag, dus tijd om na de wedstrijd voor de camera’s te verschijnen heb ik niet. Daarom heb ik me alvast laten interviewen. De regie van Studio Sport monteert het zondag netjes in het programma, hebben ze me toegezegd”, aldus de coach.

Alleen maar gedomineerd
In het dertig seconden durende diepte-interview zegt Frank de Boer letterlijk: ,,We hebben vandaag alleen maar gedomineerd. We speelden één van onze beste wedstrijden van het seizoen. Er was vandaag maar één ploeg die het verdiende om te winnen, en dat was Ajax. Maar het zat ons niet mee. Ook vond ik scheidsrechter Kuipers vandaag niet in ons voordeel fluiten.”

Frank de Boer zei maandagochtend dat Ajax verdiende te winnen.

Frank de Boer wist  zaterdagochtend al dat Ajax verdiende te winnen.

Geploeter
Het vraaggesprek met Frank de Boer wordt zondagavond rond kwart over zeven uitgezonden. De oefenmeester zegt zelf niet naar Studio Sport te gaan kijken. ,,Ik moet elke week al negentig minuten naar dat geploeter van Ajax loeren; de samenvatting daarvan kan me gestolen worden. Bovendien ga ik zondagavond het feestje van mijn schoonmoeder domineren.”


Volg ‘Er mag gezongen worden’ op Facebook: klik hier.

Reacties zijn gesloten.