Patricia Paay in DWDD: ‘Heb trio met potvissen gehad’

Geplaatst: 13 januari 2016 in Televisie

Voor de tweede keer deze week heeft Patricia Paay een schokkende onthulling gedaan. De diva maakte vanavond in De Wereld Draait Door bekend het bed te hebben gedeeld met twee van de vijf aangespoelde – en inmiddels overleden – potvissen.

David Bowie
De uitgerangeerde zangeres zette zichzelf maandagavond al in het middelpunt van de belangstelling. Aan tafel bij Matthijs van Nieuwkerk verklaarde ze het bed te hebben gedeeld met David Bowie. Volgens Paay zou de Britse popheld ook een nummer aan haar hebben opgedragen. Hoewel ze niet wilde zeggen wélk nummer, bestaat er weinig twijfel over dat het gaat om het tweede nummer van Bowie’s laatste album Blackstar.

60252842-6233-4279-bf3c-752377ece89a

Patricia Paay vertelt over haar romance.

Trio
Paay, die zichzelf woensdagavond opnieuw had uitgenodigd in de verfijnde talkshow, gaf nu toe seks te hebben gehad met twee van de dinsdagavond overleden potvissen. ,,In 2011, na mijn optreden op Concert At Sea, wilden ze een trio met me. Dat heb ik natuurlijk afgewezen; ik ben immers geen sloerie. Maar een jaar later trof ik ze opnieuw bij North Sea Jazz. Toen ben ik met ze in zee gegaan.”

Reactie van Mick Jagger
Kort na Paays bijzondere onthulling kwam Rolling Stones-zanger Mick Jagger met een reactie. ,,Wat er ook gebeurt, wat ze ook zal zeggen, ik ben NIET met dat mens naar bed geweest”, postte hij op Facebook.

Reacties zijn gesloten.