Feyenoord bezorgd om vermissing Lex Immers

Geplaatst: 31 augustus 2015 in Betaald voetbal overig

Bij Feyenoord maken ze zich grote zorgen om Lex Immers. Van de blonde aanvaller ontbreekt sinds zondagmiddag ieder spoor.

Raadsel
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft een dag na de 3-1 nederlaag tegen PSV geen idee waar Immers is. ,,Gistermiddag heb ik hem voor het laatst gezien. Hij zat zelfs naast me in de bus naar Eindhoven en heeft ook de warming-up meegedaan. Maar sinds kwart voor vijf hebben we niets meer van hem vernomen. Een raadsel!”

Lex Immers in betere tijden.

Lex Immers in betere tijden.

Zorgen
Immers, die nog wel in de basis zou starten tegen PSV, was na het warmlopen onvindbaar. Van Bronckhorst: ,,Ineens was hij weg. Ik heb mijn collega Phillip Cocu om advies gevraagd, want die heeft wel ervaring met aanvallers die plotseling van de aardbodem verdwenen lijken. Tevergeefs. Gelukkig hebben mijn andere aanvallers dusdanig veel talent dat ik een mannetje minder niet mis, maar ik maak me wel degelijk zorgen.”

Onzichtbaar
Bij de politie regent het inmiddels aanwijzingen over de vermiste voorhoedespeler. Enkele tipgevers zeggen hem tijdens PSV – Feyenoord op het veld te hebben gezien, maar die tips lijken onbetrouwbaar. Op de door Fox gemaakte videobeelden is Immers namelijk compleet onzichtbaar.

Reacties zijn gesloten.