Engelssprekende eetpiraat duikt op bij Antonio’s in Eindhoven

Geplaatst: 14 augustus 2015 in Muziek

Bij restaurant Antonio’s aan de Eindhovense Dommelstraat hebben ze er hun buik goed van vol. Donderdagavond kreeg de eetgelegenheid bezoek van een eter die vertrok zonder te betalen. En alsof dat niet erg genoeg was, bekladde hij ook het interieur nog eens.

Keurig ogende man
Eigenaar Rosaria Marangolo doet vrijdagmorgen zicht- en hoorbaar balend haar verhaal. ,,Tegen een uur of zeven kwam er een keurig ogende man van in de zestig binnen. In redelijk Engels vroeg hij of we een tafeltje voor hem hadden. Dat had ik wel. Hij is hier al eerder geweest en toen gedroeg hij zich prima. We zijn toen zelfs nog op de foto gegaan.”

In mei was de nog onbekende man ook al te gast bij Antonio's. Foto: ED.nl.

In mei was de nog onbekende man ook al te gast bij Antonio’s. Foto: ED.nl.

Eisenpakket
Marangolo wees de man weer een tafeltje toe, maar kreeg daar deze keer snel spijt van. ,,Die kerel legde een eisenpakket op tafel waar je u tegen zegt. Eerst verklaarde hij ‘Blinded by the light’ te zijn, waarna ik de sfeerverlichting een standje lager draaide. Omdat hij een ‘Hungry heart’ zei te hebben, moest hij snel een extra grote Pizza Piccante hebben. Die was volgens mij pittiger dan hij had verwacht. ‘I’m on fire’, vloekte hij, voordat hij twee pullen bier bestelde.

The Boss
Toen de uitbaatster even later terugkwam met het pils, zag ze dat de man muurschilderingen aan het maken was. ,,Ik vroeg hem daarmee op te houden, maar dat was hij niet van plan. ‘I’m the boss!’, snauwde hij me toe. Daarover had ik trouwens wel twijfels, want zover ik weet ben ik nog altijd eigenaar van Antonio’s. Maar goed, in deze tijd van verwarde mannen kijk ik nergens meer van op.”

De nog onbekende man maakte ongevraagd muurtekeningen. Foto: ED.nl.

De nog onbekende man maakte ongevraagd muurtekeningen. Foto: ED.nl.

Lopen
Toen Marangolo de man, wat later op de avond, de rekening presenteerde, keek ze wél op. ,,Hij kloekte zijn laatste restje bier weg, stond snel op, zette het op een lopen en schreeuwde nog iets. Wat hij zei? ‘Baby, I was born to run.”

Reacties zijn gesloten.