Memphis dolgelukkig na eerste geslaagde selfie voor Manchester United

Geplaatst: 22 juli 2015 in Betaald voetbal overig

Ex-PSV’er Memphis heeft al snel zijn waarde voor Manchester United bewezen. De talentvolle aanvaller is nog maar kort in dienst bij zijn nieuwe club, maar wist woensdagmorgen al een geslaagde selfie te maken én te delen.

First goal
‘My first goal for Manchester United’, postte de 21-jarige voetballer, doelend op het haarzuivere zelfportret. ,,Doelpunten en assists komen later wel. Ik wil eerst zorgen dat de voetbalwereld mij leert kennen en dat gaat het beste door het delen van foto’s”, zo zei hij bij zijn presentatie al.

Memphis eerste selfie in het shirt van Manchester United.

Memphis eerste selfie in het shirt van Manchester United.

Mentor
De betreffende selfie valt op door de de uitstekende belichting. Ook de compositie is van haast professioneel niveau. Memphis: ,,Ik ben natuurlijk een hele poos met Gini Wijnaldum omgegaan. Als iemand weet hoe je een selfie maakt, is hij het wel. De laatste jaren was hij als een soort mentor voor me. Ik heb zelfs een keer zijn selfiestick mogen gebruiken, maar dat was nog iets te hoog gegrepen voor me.”

Van Gaal onder de indruk
Supporters van Manchester United hebben Memphis – voorheen Depay – nú al in de armen gesloten; de foto werd binnen vier uur al bijna vijfduizend keer geretweet. Ook coach Louis van Gaal is onder de indruk van de selfie van zijn pupil: ,,Zo scherp heb ik Memphis lang niet gezien.”

Reacties zijn gesloten.