Aangeslagen Jetro Willems schakelt rechtsbijstandsverzekering in na afpakken record

Geplaatst: 4 februari 2015 in PSV

EINDHOVEN – Jetro Willems is boos. De PSV-verdediger pakte dinsdagavond de snelste rode kaart uit de geschiedenis van de eredivisie, maar die werd woensdagochtend alweer geseponeerd. De voetballer wil het daar niet bij laten zitten en schakelt zijn rechtsbijstandsverzekering in.

Lang getraind
,,Het is belachelijk. Ik heb lang getraind voor deze recordpoging. Toen ik binnen dertig tellen rood kreeg, was ik dolblij. Maar nu mijn record me wordt afgenomen, overheerst teleurstelling”, treurt de hoorbaar aangeslagen Willems.

Lachend zoekt Jetro Willems na zijn aanvankelijk succesvolle recordpoging de douches op. Foto: nu.nl.

Lachend zoekt Jetro Willems, na zijn aanvankelijk succesvolle recordpoging, de douches op. Foto: nu.nl.

Arag Rechtsbijstand
De aanvallende linksback is van plan het besluit van de tuchtcommissie aan te vechten. ,,Ik zag laatst een tv-reclame van Arag Rechtsbijstand, met daarin een hoofdrol voor een kundig ogende, blonde medewerker. Zo’n verzekering leek me wel iets, dus ik heb er meteen een afgesloten. Vanmiddag komt mijn verzekeringsagent langs en kijken we of we samen bezwaar kunnen aantekenen tegen het afpakken van mijn record.”

De betreffende reclame van Arag.

De betreffende reclame van Arag.

Nóg sneller rood
Mocht het bezwaar niet worden gehonoreerd, dan weet Willems wat hem te doen staat. ,,In dat geval zorg ik dat ik komende zaterdag, tegen FC Utrecht, nóg sneller een rode kaart pak. Desnoods sla ik al tijdens de warming-up iemand tegen zijn oren, Phoxy bijvoorbeeld. In tegenstelling tot Gill Swerts blijft dat record dan hopelijk wél overeind.”

Reacties zijn gesloten.